به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سردار بوکان در دیداری که شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه خاتم الانبیا این شهر برگزار شد، در حضور بیش از پنج هزار نفر تماشاگر علاقمند، به پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال جنوب تهران دست یافت.
نیمه نخست این بازی به رغم حملات 2 تیم به خصوص حملات گسترده سردار بوکان بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم حملات تیم سردار افزایش یافت و بالاخره در دقیقه 70 بازی نخستین گل توسط 'حبیب افرا ' وارد دروازه استقلال جنوب تهران شد.
در دقایق آخر بازی ' عباس کندل ' توانست گل دوم سردار را وارد دروازه حریف کند و اختلاف گل به 2 گل رسید و در نهایت با این نتیجه پایان یافت.
تیم سردار بوکان با این برد و کسب سه امتیاز بازی با 19 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی گروه دوم مسابقات لیگ دسته 2 کشور قرار گرفت.
با توجه به صعود سردار به رده پنجم و 6 بازی حساس باقی مانده، امید به صعود تیم سردار افزایش پیدا کرده است.
به گزارش ایرنا، اکنون در جدول رده بندی لیگ دسته 2 کشور و تا پایان هفته پانزدهم شهرداری بندر عباس با 29 امتیاز در رده نخست جدول و نفت و گاز گچساران با 26 امتیاز در جایگاه دوم و تیم نفت و کاسپین قزوین با کسب 25 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارند.
تیم سردار بوکان در سومین حضور خود در لیگ دسته 2 کشور با تیم های کاسپین قزوین، استقلال اهواز، شهرداری کاشان، نفت و گاز گچساران، هف سمنان، شهرداری بندرعباس، شاهین ماهشهر، شهرداری ارومیه، پرسپولیس مشهد و شهدای بابلسر هم گروه است.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/2093 ** خبر: محمد ادیب ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.