به گزارش ایرنا افتتاح مدرسه 6 کلاسه خیّر ساز در زرآباد خوی، جریمه 2.2 میلیاردی قاچاقچی ارز در آذربایجان غربی، شرکت 49 عکاس این استان در نمایشگاه 'عکاسی مداوم حضور ماندگار'، کشف 8 هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو، دستگیری 7 سارق حرفه ای در ارومیه، اجرای طرح ایستگاه تاکسی دربستی در ارومیه، دعوت بهرام تیمورزاده از ارومیه به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان، افتتاح بخش سی تی اسکن پیشرفته پیرانشهر با حضور معاون وزیر بهداشت و استعفای سرمربی والیبال شهرداری ارومیه از دیگر اخبار مهم استان در هفته گذشته بود.

** استاندار آذربایجان غربی: بصیرت از ضروریات همیشه و همه روزه زیست سیاسی و اجتماعی است
استاندار آذربایجان غربی در صفحه تلگرام خود همزمان با روز بصیرت در مطلبی، بصیرت را از ضروریات همیشه و همه روزه زیست سیاسی اجتماعی عنوان کرد.

** خودروهای دیزلی در ارومیه سه هفته برای ثبت نام در طرح ساماندهی فرصت دارند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: ثبت نام خودروهای دیزلی در راستای ساماندهی آنها تا پایان دی ماه است و صاحبان این خودروها تنها سه هفته برای این امر فرصت دارند.

** جریمه 2.2 میلیاردی قاچاقچی ارز در آذربایجان غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: یک قاچاقچی در شهرستان خوی که قصد خارج کردن 50 هزار یورو و 150 هزار لیر ترکیه از کشور را داشت، علاوه بر از دست دادن این میزان ارز به 2 میلیارد و 200 میلیون ریال جریمه محکوم شد

** مدرسه 6 کلاسه خیّر ساز در زرآباد خوی افتتاح شد
مدرسه خیّرساز استاندارد 6 کلاسه بوتراب شهر زرآباد خوی در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع و زیر بنای 600 متر مربع با هزینه 25 میلیارد ریال افتتاح شد.

** شناسایی 732 مادر باردار روستایی ارومیه برای اسکان اضطراری در زمان بارش برف
رئیس مرکز بهداشت ارومیه گفت: 732 مادر باردار روستایی در این شهرستان برای اسکان اضطراری در زمان بارش برف شناسایی شده اند که پیش از زایمان به مهمان سرا در ارومیه منتقل می شوند.

** هنرمند تکابی مقام نخست دوسالانه ملی خوشنویسی را کسب کرد
مهاباد- ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب گفت: 'جعفر علی سروی' هنرمند خوشنویس اهل تکاب مقام نخست رشته نقاشی خط دومین جشنواره دوسالانه ملی خوشنویسی کردی سنندج را کسب کرد.

** کشف 8 هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو
ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی ماکو با اشاره به کشف هفت هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید و گازوئیل در این شهرستان، گفت: در این رابطه سه متهم نیز دستگیر شدند.

** شرکت 49 عکاس آذربایجان غربی در نمایشگاه 'عکاسی مداوم حضور ماندگار'
ارومیه- ایرنا- نمایشگاه آثار 49 عکاس آذربایجان غربی با عنوان 'عکاسی مداوم حضور ماندگار' در گالری میلان ارومیه گشایش یافته و تا 18 دی ماه سال جاری در حال برگزاری است.

** دستگیری 7 سارق حرفه ای در ارومیه
رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: هفت سارق حرفه ای به جرم سرقت از اماکن عمومی و خصوصی در شهرستان ارومیه دستگیر و به 13 فقره سرقت اعتراف کردند.

** اجرای طرح ایستگاه تاکسی دربستی در ارومیه
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: طرح ایستگاه تاکسی دربستی در 30 نقطه از سطح این شهر اجرا شده است و رانندگان تاکسی دربستی در این اماکن مستقر شده اند.

** رهایی زن 48 ساله از دار مجازات در پی آشتی 2 طایفه در خوی
دادستان خوی گفت: ماجرای قتلی که هشت سال پیش موجب صدور حکم قصاص برای قاتل و بروز اختلاف بین 2 طایفه در این شهرستان شده بود، با آشتی طرفین و گذشت خانواده مقتول ختم به خیر شد و زن 48 ساله یزدکانی از اعدام نجات یافت.

** بهرام تیمورزاده از ارومیه به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان دعوت شد
دبیر هیات تیراندازی با کمان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ' بهرام تیمورزاده ' برای حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است، گفت: اینورزشکار ارومیه ای از روز یکشنبه، 17 دی به مدت پنج روز مورد ارزیابی کادر فنی تیم ملی قرار می گیرد.

** رئیس دانشگاه ارومیه ابقا شد
رئیس دانشگاه ارومیه با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری در سمت خود ابقاء شد.

** مرز تمرچین بازگشایی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: مرز تمرچین در مرز ایران و عراق بازگشایی شده و تردد از آن جریان دارد.

** افتتاح بخش سی تی اسکن پیشرفته پیرانشهر با حضور معاون وزیر بهداشت
بخش سی تی اسکن پیشرفته پیرانشهر با حضور قاسم جان بابایی معاون امور درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنجشنبه شب به بهره برداری رسید.

** خواننده جوان تکابی مقام نخست جشنواره موسیقی ایرج بسطامی را کسب کرد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب گفت: صادق مرادی، هنرمند جوان 29 ساله اهل این شهرستان مقام نخست بخش آواز سومین دوره جشنواره موسیقی 'ایرج بسطامی' را کسب کرد.

** تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه مقابل توپگاه بابلسر شکست خورد
تیم شهرداری جوان ارومیه در هفته یازدهم از دور برگشت بیست و ششمین دوره مسابقات دسته یک والیبال مردان کشور با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبان خود ' توپگاه بابلسر' شد.

** کشف یک میلیارد و 500میلیون ریال سیگار قاچاق در ماکو
فرمانده انتظامی ماکو با اشاره به کشف 610 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان گفت: ارزش این کشفیات یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.

** اولین پیروزی تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه رقم خورد
تیم شهرداری ارومیه در بازی ششم خود از سری رقابت های دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور با نتیجه 3 بر صفر مهمان خود ' ذوب آهن اصفهان ' را با شکست راهی خانه کرد.

** اجرای جشنواره نمایشنامه خوانی سپید در آذربایجان غربی
فستیوال نمایشنامه خوانی سپید که سه شنبه /12 دی/ در حوزه هنری آذربایجان غربی شروع شده بود، شامگاه چهارشنبه با چهار نمایشنامه خوانی و یک نمایش میدانی به کار خود پایان داد.

** سرمربی والیبال شهرداری ارومیه استعفا داد
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: به دلیل مشکلات اخیر و کسب نتایج دور از انتظار تیم در مسابقات از مسئولیت خود استعفا می دهم.

** دستگیری چهار شکارچی متخلف توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست مهاباد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: به منظور گشت و کنترل شبانه روزی از مناطق زیست محیطی، چهار شکارچی متخلف توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان دستگیر شدند.

8135/ 2093 ** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.