** مرز تمرچین بازگشایی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: مرز تمرچین در مرز ایران و عراق بازگشایی شده و تردد از آن جریان دارد.

** بهرام تیمورزاده از ارومیه به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان دعوت شد
دبیر هیات تیراندازی با کمان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ' بهرام تیمورزاده ' برای حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است، گفت: اینورزشکار ارومیه ای از روز یکشنبه، 17 دی به مدت پنج روز مورد ارزیابی کادر فنی تیم ملی قرار می گیرد.

** کشاورزان مهابادی نمونه کشوری شدند
رئیس اداره جهاد کشاورزی مهاباد گفت: 'ابوبکر نورافشان' و 'حسن آزرده' 2 کشاورز مهابادی به عنوان کشاورزان نمونه کشوری انتخاب شدند.

** بازسازی بیش از یکهزار و 300 باب مسکن روستایی در اشنویه
رئیس بنیاد مسکن اشنویه با بیان اینکه تاکنون بیش از یکهزار و 600 واحد روستایی در این شهرستان مقاوم سازی شده است، گفت: برای مقاوم سازی این تعداد مسکن روستایی حدود 236 میلیارد ریال هزینه شده است.

** 58 درصد بوکانی ها کارت ملی هوشمند دریافت کردند
رئیس اداره ثبت احوال بوکان با بیان اینکه 58 درصد بوکانی ها کارت ملی هوشمند دریافت کردند، گفت: تاکنون 107 هزار و 240 کارت ملی هوشمند در این شهرستان صادر شده است.

** 65 درصد کارمندان در آذربایجان غربی عضو بسیج هستند
مسئول سازمان بسیج کارمندان آذربایجان غربی گفت: 35 هزار و 726 کارمند در وجود دارد که 65 درصد آنان عضو 222 پایگاه بسیج کارمندی در استان هستند.

** ثمردهی سیاست های توسعه ای دولت در روستاهای محروم مهاباد
پیشرفت و آبادانی مناطق روستایی به عنوان یکی از شاخصه های مهم توسعه کشور با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و اتخاذ سیاست های خلاقانه، رویکرد علمی و عملی به خود گرفته و به مهاجرت معکوس در روستاهای محروم و دورافتاده کشور همچون برخی از آبادی های مهاباد منجر شده است.

** رئیس دانشگاه ارومیه ابقا شد
رئیس دانشگاه ارومیه با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری در سمت خود ابقاء شد.

8135/ 2093
**خبر: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.