به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در هفته دهم لیگ دسته اول والیبال که امروز در شهرهای مختلف برگزار شد تیم‌های شهرداری جوان ارومیه و مقاومت مهاباد برابر حریفان خود تن به شکست دادند.

در یکی از این دیدارها در شهر مریوان، شهرداری جوان ارومیه در ۳ ست پیاپی برابر راه‌یاب ملل مریوان شکست خورد.
مریوانی‌ها در این دیدار در حضور ۱۲۵۰نفر از هوادارانشان بترتیب ست‌های اول تا سوم را با امتیازات ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۳ به سود خود به پایان بردند.
با این نتیجه شهرداری جوان ارومیه همچنان با ۸ برد و ۲۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و نماینده مریوان هم به علت ست شماری ضعیف تر در رده دوم و هم‌امتیاز با نماینده ارومیه قرار گرفت.

اما در آمل تیم کاله جوان در حضور ۱۷۰ تماشاگر و در دیداری که ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول انجامید ۳ بر ۲ مقاومت مهاباد را با شکست بدرقه کرد.
مهابادی‌ها این دیدار را بهتر آغاز کردند و ست‌های اول و دوم را با امتیازات ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۱ به سود خود به پایان بردند ولی در ادامه آملی‌ها با نتایج ۲۵-۱۵، ۲۵-۲۰ و ۱۵-۶ بردند تا ۲ امتیاز و برد مسابقه را ازآن خود کنند.
با این نتیجه کاله جوان ۷ برده شد و به رده سوم صعود کرد و نماینده مهاباد با ۳ برد و ۹ امتیاز با قرارگیری در رده ششم امیدهایش برای صعود به دور دوم کمرنگ تر شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 827261
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.