به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی باقضاوت حمید راهجردیان و قادر صادقی به عنوان داوران اول و دوم در سالن المپیک گنبد برگزار شد و در گیم اول در حالی که هاوش گنبد پابه پای میهمان خود پیش می رفت،در اواخر بازی اسیر تکنیک بازیکنان با تجربه شهرداری تبریز شد و این گیم را با نتیجه 25 بر 20 واگذار کرد.
با آغاز گیم دوم و درحالی که تماشاگران گنبدی به شدت تیم خود را تشویق میکردند، شهرداری تبریز با بهره جستن از دفاع روی تور و زدن اسپک های دقیق به نقاط خالی زمین هاوش موفق شد این گیم را با برتری 25 بر 16 به پایان برساند.
گیم سوم نسبت به دو گیم قبلی نفسگیرتر بود ولی تلاش بازیکنان هاوش برای پیروزی نتیجه نداد و تیم شهرداری تبریز توانست این گیم را نیز با برتری 25 بر 21 به پایان برده و در مجموع با پیروزی 3سه بر صفر هاوش گنبد را شکست داده و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.
یونس حسن زاده به عنوان ناظر سازمان لیگ و محمد حسین شفقی نیز به عنوان نماینده ناظر کمیته داوری بر این مسابقه نظارت می کردند.
تیم والیبال هاوش گنبد با تحمل این شکست و داشتن 11 امتیاز همچنان در رده 11 جدول لیگ برتر باشگاه های والیبال مردان ایران قرار دارد.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.