بهرام باقر زاده شامگاه چهارشنبه پس از باخت تیمش مقابل تیم سایپا به خبرنگار ایرنا گفت: بازی را بد شروع کردیم و نتوانستیم نتیجه ای را که می خواستیم بدست آوریم؛ بعد از باخت سنگین مقابل پیکان به یک برد نیاز داشتیم تا تیم روحیه قبلی خود را بدست آورد که متاسفانه این گونه نشد.
باقرزاده با اشاره به وجود مشکلاتی در تیم یادآور شد: امیدوارم هستم این مشکلات حل شود تا تیم از لحاظ روحی و روانی به آمادگی قبلی خود دست یابد.
مربی تیم والیبال شهرداری تبریز در مورد داوری این بازی خاطرنشان کرد: داوری خوب بود ولی در یکی دو صحنه معتقدم داور اشتباه کرد که در نتیجه بازی تاثیر گذار بود چرا که امکان داشت بازی به ست پنجم کشیده شود.
امین علی اکبری، آنالیزور تیم شهرداری تبریز نیز در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: باید در نظر داشته باشیم تیم سایپا تیم خیلی خوبی است و ما امروز تمام زورمان را زدیم ولی متاسفانه نتوانستیم با برد از زمین خارج شویم.
اکبری در مورد حواشی آخر بازی نیز گفت: با توجه به اینکه هواداران همیشه انتظار برد از تیم خودشان را دارند در آخر بازی یکی از تماشاگران به آنالیزور تیم حریف اهانت کرد و من خواستم میانجی گری کنم که متاسفانه به خود بنده هم توهین کرد.
سرمربی تیم والیبال سایپا نیز اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و تماشاگر پسند بود؛ بازی امروز از لحاظ فنی بسیاربا کیفیت بود و هر دو تیم بسیارنزدیک به هم بازی می کردند؛ خدا را شکر می کنم که بازیکنانم در این مرحله حساس بازی را رها نکردند و تا آخر تلاش کردند با کسب پیروزی از زمین خارج شوند.
کعبان خمسه تشریح کرد: هر دو تیم از هم شناخت کافی داشتند چرا که نزدیکی نتایج به هم درهر کدام از ست ها بیانگر این موضوع است.
وی در مورد شکست شاگردانش در ست سوم این دیدار اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم شهرداری دو ست متوالی را شکست خورد ست سوم را با آب وآتش و با ریسک بالا شروع کرد و سرویس های خوبی را زدند و ما نیز این ست را با تعویض بازیکنان اصلی تیم به آنها استراحت دادیم و در ست چهارم با استفاده از تمام قدرت بازیکنان نتیجه بازی را به نفع خودمان تمام کردیم.
تیم والیبال شهرداری تبریز با شکست سه بر یک امروز مقابل تیم سایپا تهران با 10 برد از 13 بازی به رده سوم جدول لیگ برتر سقوط کرد و تیم سایپا با 9 برد همچنان رده چهارم جدول را برای خود تثبیت کرد.
خبرنگار: آب بسته**انتششار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.