نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوا فضایی سپاه گفت: فتنه ۸۸ نقاب از چهره بسیاری از افراد که خود را حامی و دوست نظام جلوه می دادند،‌برداشت.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،‌ مراسم گرامیداشت ٩دی باحضور پرشور مردم ولایی سلماس اعم از مسئولین،‌دانش آموزان، دانشجویان و آحاد مردم در سالن ورزشی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شدو حجت الاسلام ایوب حسن زاده نماینده  سابق ولی فقیه در نیروی هوا فضایی سپاه در این مراسم با تقدیر از حضور پرشور مردم در این مراسم اظهار کرد: برای پی بردن به ماهیت فتنه 88 باید به تاریخ گذشته انقلاب اسلامی رجوع کنیم.

حجت الاسلام حسن زاده بیان کرد: بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) که مجلس خبرگان حضرت آیت الله خامنه ای را به مسئولیت و زمامداری مسند ولایت فقیه و ولی امر مسلمین منصوب کرد،‌ در داخل کشور نگاه ها و نظرات مختلفی بود از جمله کسانیکه شورای رهبری را مطرح کرده بودند و نیز طیفی که در دوران ریاست جمهوری رهبری احساس خطر کرده بودند و همه این مسائل سبب بوجود آمدن عقده ها و اختلاف در آن زمان شد.

وی تصریح کرد: همین افراد از طرفی تلاش میکردند که بوسیله رسانه ها توجه مردم را از رهبری به سمت رییس جمهور معطوف بکنند و محبوبیت رییس جمهور را بالاتر از رهبری عنوان کنند و و با القای حاکمیت دوگانه در کشور و نیز با پشتیبانی سازمان های جاسوسی و رسانه های داخلی این دوقطبی سازی در فضای عمومی کشور، مقام رهبری را تشریفاتی جلوه دهند و تفکرات سکولاریسم را جایگزین تفکر انقلابی و اسلامی مردم بکنند .

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات سال ۸۸ مصاحبه های آقای میرحسین موسوی را اگر بررسی کنید درمورد اینکه اگر نظر شما با رهبری در تناقض بود چه کاری خواهی کرد؟ گفت که مردم را به کف خیابان میریزم و رهبری را مجبور به پذیرش نظر خودم خواهم کرد؛ و این هم چیزی جز تلاش برای دوقطبی سازی و اختلاف میان ارکان نظام نبود.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: در فتنه سال ۸۸ نقاب از چهره خیلی از افرادی که در ظاهر دوست و در باطن دشمن انقلاب بودند برداشته شد و نفاق آنها عیان گشت.

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوا فضایی سپاه عنوان کرد: هر کدام از سران فتنه با یک یا دو واسطه از سازمان های جاسوسی امریکا و اسرائیل مشاوره و راهبرد می گرفتند و حمایت های اطلاعاتی و مالی دریافت می کردند.

وی اظهار کرد: باید با افتخار بگوییم که ملت ایران بصیرت دارند چراکه در نهم دی بدون هیچ سازماندهی قبلی به میدان ها آمدند و حمایت خود را از ولایت اعلام کردند و نشان دادند که ملت ایران با اخلاص کامل کماکان در پای کار انقلاب هستمد و هر لحظه آماده جان فشانی و ایثار هستند .

حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه سلماس نیز در این مراسم گفت: ملت ولایی، بیدار و با بصیرت ایران اسلامی و طیف ها و جریانات سیاسی مختلف با حضور یکپارچه خود در روز 9 دی ماه میثاق امت با ولایت و بصیرت و دشمن شناسی را به نمایش می گذارند .

وی افزود: فتنه گران به بهانه تقلب در انتخابات هشت ماه کشور را دچار ناآرامی کردند اما ملت بصیر و هوشیار وقتی دیدند روز عاشورا به عزای امام حسین(ع) و نظام جسارت کردند، همچون موج خروشان با حضورشان در خیابان‌ها بساط فتنه‌گران را بر چیدند .

به گزارش ایسنا؛ قرائت قطعنامه محکومیت جنایات صورت گرفته در فقته 88 و اعلام حمایت همه جانبه مردم ولایی سلماس از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایانبخش این مراسم بود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.