** استاندار آذربایجان غربی: بصیرت از ضروریات همیشه و همه روزه زیست سیاسی و اجتماعی است
استاندار آذربایجان غربی در صفحه تلگرام خود همزمان با روز بصیرت در مطلبی، بصیرت را از ضروریات همیشه و همه روزه زیست سیاسی اجتماعی عنوان کرد.

** استاد حوزه و دانشگاه: درایت رهبری و بصیرت مردم عامل اصلی اقتدار ایران در دنیاست
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در دنیا و منطقه مقتدر است و دنیا از ایران حساب می برد، گفت: الطاف الهی، درایت رهبری و بصیرت مردم فهیم و انقلابی از عوامل اصلی این اقتدار است.

** خودروهای دیزلی در ارومیه سه هفته برای ثبت نام در طرح ساماندهی فرصت دارند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: ثبت نام خودروهای دیزلی در راستای ساماندهی آنها تا پایان دی ماه است و صاحبان این خودروها تنها سه هفته برای این امر فرصت دارند.

** شناسایی 732 مادر باردار روستایی ارومیه برای اسکان اضطراری در زمان بارش برف
رئیس مرکز بهداشت ارومیه گفت: 732 مادر باردار روستایی در این شهرستان برای اسکان اضطراری در زمان بارش برف شناسایی شده اند که پیش از زایمان به مهمان سرا در ارومیه منتقل می شوند.

** مدرسه 6 کلاسه خیّر ساز در زرآباد خوی افتتاح شد
مدرسه خیّرساز استاندارد 6 کلاسه بوتراب شهر زرآباد خوی در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع و زیر بنای 600 متر مربع با هزینه 25 میلیارد ریال افتتاح شد.

** مقدمات ثبت جهانی بارگاه شمس در یونسکو فراهم شد
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته در خصوص ثبت جهانی بارگاه شمس گفت: مقدمات ثبت جهانی و معنوی بارگاه شمس تبریزی در یونسکو فراهم شده و باید اقدامات تکمیلی در این خصوص به سرعت انجام شود.

** بزرگترین زمین گلف کشور در صورت حمایت مسئولان آذربایجان غربی در ارومیه راه اندازی می شود
رئیس هیات گلف آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در نظر داریم بزرگترین مجموعه ورزشی گلف کشور را در این استان راه اندازی کنیم، گفت: احداث زمین استاندارد گلف، مساحت بسیار زیادی را می‌طلبد و برای اینکه بتوانیم این مجموعه ورزشی را راه اندازی کنیم نیاز به حمایت دستگاه های استانی داریم.

** جریمه 2.2 میلیاردی قاچاقچی ارز در آذربایجان غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: یک قاچاقچی در شهرستان خوی که قصد خارج کردن 50 هزار یورو و 150 هزار لیر ترکیه از کشور را داشت، علاوه بر از دست دادن این میزان ارز به 2 میلیارد و 200 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

** استاد دانشگاه امام حسین (ع): 9 دی روز خاموشی فتنه و میثاق ملت با ولایت فقیه بود
استاد دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه گرامیداشت 9 دی کشور را بیمه می کند، گفت: این روز، روز خاموشی فتنه و میثاق ملت با ولایت فقیه بود.
8135/ 2093
**خبر: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.