معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از نصب 26 دستگاه تردد شمار جدید در محورهای ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، آیدین رحمانی با اعلام این خبر افزود: امسال با نصب 26 دستگاه تردد شمار جدید، تعداد دستگاه های موجود به 88 دستگاه رسیده است که بهره برداری از آن ها برای مدیریت بهترراه ها تاثیربسزایی دارد.

رحمانی افزود:قابلیت ارائه اطلاعاتی همچون تعداد خودروهای عبوری، میانگین، بیشترین و کمترین سرعت وسایل نقلیه، فواصل میان خودروها و در حالت‌های خاص دسته بندی وسایل نقلیه به کلاس‌های مختلف را به کاربر داراست.

وی با بیان اینکه دستگاههای تردد شمار در سال 89 بصورت آنلاین اطلاعات 10 دستگاه را به مرکز مدیریت راهها ارسال می کرد، اضافه کرد: از اردیبهشت سال 90 با همکاری سه شرکت این تعداد به 24 دستگاه افزایش پیدا کرده است و امروز شاهد بهره برداری از 88 دستگاه تردد شمار هستیم.

وی سامانه های ترددشمار جاده ای را پله زیرین حمل و نقل هوشمند عنوان کرد و گفت: با بهره مندی از این سامانه ها نهادهای دولتی و غیردولتی، با داشتن آمارها و گزارش‌های مربوطه می‌توانند از سایر روش‌ها برای هوشمند سازی سامانه‌های ترابری استفاده کنند.​

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.