حبیب الله شیوخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگان خودروها و وسایل نقلیه از تردد بدون زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی در این محورها خودداری کنند و برای عزیمت به شهرستان های همجوار از جمله شاهیندژ، بیجار و دیواندره از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از مسافرت های شبانه خودداری کنند.
شیوخی ادامه داد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب اکنون در گردنه مائین بلاغ و محور ایرانخواه حضور دارند و همزمان با بارش برف و کولاک جاده را برف روبی می کنند.
وی همچنین اظهار کرد: تردد در بسیاری از محورهای روستایی تکاب به علت کولاک به کندی صورت می گیرد و در حد فاصل سه راهی زرشوران تا منطقه سخت گذر عربشاه اوریات، بارش سنگین موجب اختلال شدید در تردد خودروها شده است و راهداران کارخانه طلای زرشوران نیز در این مسیر فعال هستند.
وی گفت: با توجه به تداوم بارش برف در مناطق روستایی، انتظار می رود محورهای روستایی از جمله راه دسترسی روستاهای سخت گذر تا ساعت های پایانی امروز/چهارشنبه/مسدود شود و از این رو رانندگان این محورها و روستائیان نکات ایمنی را رعایت کرده و از ترددهای غیر ضروری در محورهای روستایی خودداری کنند.
شیوخی اضافه کرد: روستائیان و رانندگان خودروها و وسایل نقلیه عمومی در صورت گرفتار شدن در مناطق برفگیر محورهای روستایی بلافاصله با اداره راهداری، اورژانس و جمعیت هلال احمر شهرستان تکاب تماس بگیرند.
بارش برف از امروز/چهارشنبه/ در شهرستان تکاب آغاز شده و روستاها و ارتفاعات این شهرستان را سفیدپوش کرده است.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی در منطقه ای کوهستانی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093
**خبرنگار: امیر خالق نژاد ** تنظیم کننده: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.