به گزارش ایرنا علیرضا نجف پور روز شنبه در نخستین جلسه دبیران تشکل ها و اعضای شورای مرکزی تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با بیان اینکه تشکل ها برای اعتلای سطح علمی و اجتماعی دانشجویان باید تعامل مناسبی داشته باشند، اظهار کرد: تعامل و همکاری تشکل‌ها و انجمن‌های فعال دانشجویی اعم از بسیج، انجمن اسلامی دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان در راستای توسعه فضای سالم سیاسی اسلامی در بین دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با تأکید بر اینکه مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال حذف جریان سیاسی خاصی نیست، افزود: با همه جریان‌ها و سلایق سیاسی براساس قانون و ضابطه رفتار می شود.
وی تشکل های دانشجویی را به وحدت و همدلی دعوت کرد و گفت: تشکل های دانشجویی نباید تریبون و جانب دار افراد و جریان های سیاسی در دانشگاه ها باشند.
نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت بر تشکل‌های این دانشگاه در آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن حماسه 9 دی گفت: 9دی نماد بصیرت، وحدت و روز میثاق با شهدا و امام شهداست و باید همواره زنده نگه داشته شود.
به گزارش ایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی سه هزار و 19 عضو هیات علمی و بیش از 40 هزار دانشجو دارد؛ طی سال جاری تعداد رشته های این دانشگاه در مقطع دکترا به 21 رشته افزایش یافته است.
3214/2093 ** خبر: شاهین سپهراد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.