رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه گفت: یوم الله 9دی روز بصیرت مردم ایران است.

حسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: در 9 دی سال 88 مردم غیور ایران اسلامی اثبات کردند که همیشه در میدان هستند و یوم الله 9 دی روز بصیرت مردم ایران است.

وی با تاکید به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در مدیریت جریان فتنه سال 88 تصریح کرد: ویژگی ها و ظرفیت های علمی ،فقهی، راهبردی و مدیریتی مقام معظم رهبری موجب گشته تا ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی و در برابر فشارهای دشمنان اسلام و انقلاب با صلابت ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: با تدابیر مدبرانه، اخلاقی، مبتنی برقانون و در جهت مصالح و تعالی کشور رهبر معظم انقلاب در قبل، حین وبعد از انتخابات توانستند جامعه را ازاین مسیر سخت و پر التهاب به سلامت عبور دهند.

حسین زاده به نقش دانشجویان در خلق حماسه عظیم 9 دی نیز اشاره کرد و افزود: یقینا دانشجویان به دلیل تاثیر گذاری ناشی از ماهیت جوانی و اندیشه ورزی و به عنوان قشری پویا و با بصیرت در خلق حماسه عظیم 9 دی سال 88 نقش بسیار پررنگ و بارزی داشتند و با روشنگری ها و حضور به موقع در میدان توانستند در کنار مردم همیشه در صحنه اهداف شوم عوامل فتنه را در دم خنثی کنند.

وی تصریح کرد: باید هوشیارتر از گذشته تهدیدات دشمنان را رصد کرده و به موقع عکس العمل نشان داده تا برای همیشه بساط فتنه گران را برچینیم و دانشجویان به عنوان چشمان بیدار جامعه باید همیشه و در هر شرایطی در حال رصد کردن اقدامات دشمنان این مملکت باشند تا حوادثی نظیر فتنه سال 88 تکرار نشود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه به پیام و دستاورد 9 دی اشاره کرد و گفت:حماسه 9 دی مایوسی دشمنان از ایجاد فتنه و دشمنی با انقلاب است و تظاهرات خود جوش و انقلابی مردم بصیر ایران در 9 دی درمقابل دشمنانی که به دنبال حرمت شکنی ،هنجار شکنی و ایجاد فتنه وناامنی در جامعه بودند بار دیگر به همه دنیا اثبات کرد که مشکلات معیشتی مردم نمی تواند باعث شود که آنان ذره ای از اهداف و آرمان های خود در مقابل انقلاب اسلامی کوتاه بیایند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.