امام جمعه ماکو گفت: 9 دی نمایش غیرت مردم ایران بود.

حجت الاسلام ایوب رنجبری در گفت و گو با خبر نگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی درباره حماسه مردم در 9 دی افزود: حماسه 9دی سال 88 نمایش غیرت و بصیرت مردم ایران بود که با خلق این حماسه دشمنان اسلام ایران را مایوس کردند.

امام جمعه ماکو به نقش رهبری در خاموش کردن آتش این فتنه اشاره کرد و گفت: رهبری با نقش بی بدیل و بی نظیر خود جلو فتنه دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کردند و با سکان داری ، زمان شناسی ، دشمن شناسی و با بیانات صریح و دعوت به حضور مردم باعث خاموش شدن آتش این فتنه در داخل کشور شدند.

وی در خصوص نقشه دشمن در بر اندازی نظام خاطر نشان کرد: همانگونه که می دانیم دشمنان نظام بخصوص آمریکا از اول در پی سرنگونی نظام بودند و با همکاری عناصر خود فروخته داخلی چند ماه کشور را از نظر اقتصادی ، سیاسی ، امنیتی به امید براندازی نظام مختل کردند که با حضور مردم در 9 دی و خلق حماسه ، دشمنان برای همیشه ناامید شدند.

حجت الاسلام رنجبری افزود:مردم ایران با بصیرت و موقعیت شناسی و توجه به امر رهبری با حضور به موقع در راهپیمایی 9 دی به دنیا ،عوامل فتنه و آمریکا نشان دادند که با مرور تاریخ وعبرت گیری  از گذشته نخواهند گذاشت تاریخ تکرار شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.