عباس حسن خانی روز یکشنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان ارومیه افزود: آمادگی دستگاه های مختلف برای مدیریت شایسته بلایای طبیعی به ویژه زمین لرزه ضروری است و نباید اجازه داد که در صورت بروز حوادث طبیعی، مشکلات ثانویه در مناطق مختلف ایجاد شود.
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین راهکارهای آمادگی مداوم، برگزاری مانورهای متعدد به ویژه با حضور دانش آموزان و دانشجویان است تا دستگاه های مختلف، برنامه ریزی های انجام شده را تمرین و جوانان نیز با روش های پیشگیری از تلفات و خسارات سنگین آشنا شوند.
وی اظهار کرد: همه نهادها در زمان بروز بحران مسئول هستند و باید جزئیات کامل عملیات های امدادی را همواره مدنظر داشته باشند.
فرماندار ارومیه با تمجید از عملکرد دستگاه های مختلف شهرستانی درخصوص مدیریت چند سیل اخیر ادامه داد: با این وجود، تلاش بیشتر نهادهای امدادی و عمرانی در این باره لازم است.
به گزارش ایرنا، آذرماه امسال زمین لرزه خفیفی در شهرستان ارومیه و در منطقه سرو رخ داد که تلفات نداشت و تنها تعدادی از روستاییان به علت ازدحام در خروج از منزل مصدوم شده بودند.
زمین لرزه های کرمانشاه، کرمان و تهران در هفته های اخیر موجب نگرانی بسیاری از مردم کشور در خصوص بروز زمین لرزه بزرگ در شهرستان های مختلف شده است.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.