جعفر سالاری نسب عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به زلزله ٥.٢ ریشتری شامگاه پنجشنبه در شهرستان کوهبنان افزود: بیش از ٨٠ درصد منازل مسکونی روستای جور آسیب دید و هم اکنون نیازمند کمک هستند لذا در این راستا تا کنون تمامی سوخت مورد نیاز زلزله زدگان از انبار نفت شهید احمدی روشن شهر کرمان به شهرستان کوهبنان ارسال شده است.
وی با تاکید بر توزیع رایگان مواد سوختی بوسیله شرکت نفت اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان کرمان توزیع این فراورده بصورت رایگان پس از زلزله 5.2 ریشتری کوهبنان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران رسالت صیانت از سرمایه های ملی و توزیع هوشمندانه سوخت را بر عهده دارد و در همین راستا بصورت جد فعالیت خود را در این زمینه گسترش می دهد.
وی افزود: با تدابیر اتخاذ شده و حمایت های بی دریغ مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تمامی میزان فرآورده مورد نیاز مردم به مناطق زلزله زده استان کرمان ارسال خواهد شد.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان روز جمعه به شهرستان کوهبنان سفر کرد تا علاوه بر بررسی روند سوخت رسانی به زلزله زدگان در نشست ستاد مدیریت بحران استان کرمان در کوهبنان نیز حضور یابد.
زلزله ای با بزرگی 5.2 ریشتر شبانگاه پنجشنبه شهرستان کوهبنان در استان کرمان را لرزاند.
این زلزله 42 مصدوم داشته که پنج نفر از این افراد به صورت مستقیم از زلزله آسیب دیده اند.
این زمین لرزه موجب فروریختن برخی ابنیه و ترک خوردن برخی دیوارهای در این شهرستان بخصوص روستای جور به عنوان کانون اصلی زلزله شبانگاه گذشته شده است.
استاندار کرمان امروز (جمعه) به منظور بازدید از روند امدادرسانی به مناطق زلزله کوهبنان به این شهرستان سفر کرد.
علیرضا رزم حسینی در این سفر با مردم زلزله زده منطقه جور واقع در شهرستان کوهبنان به گفت و گو نشست و از منازل آسیب دیده بازدید کرد.
کوهبنان در 180 کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارد.
خبرنگار: حامد سالاری **انتشار : بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.