رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برضرورت توجه به بافت فرسوده شهر ارومیه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عبدالرحمن نقشین در دوازدهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به توجه به بافت های فرسوده شهر ارومیه گفت:یکی از مهمترین برنامه های کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه توجه به احیای بافت های فرسوده شهر ارومیه است و امید است با رسیدگی و رفع موانع موجود بتوانیم اقدامات مثبتی انجام دهیم.

نقشین همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به پروژه میدان امام خمینی (ره) نیز افزود: پروژه میدان امام خمینی (ره) از جمله پروژه های مهم شهرداری ارومیه است که متاسفانه تا به امروز نتوانسته ایم این پروژه را اجرا نمائیم و کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه پیگیرو در رفع مسائل و مشکلات این پروژه است.

وی گفت: با اینکه نظارت شورا یک نظارت عالیه است وظیفه تک تک اعضای شورای اسلامی شهر نظارت بر اجرای دقیق مصوبات می باشد و این نظارت یک نظارت عالیه و مستمر است و در هر جا در عملکرد شهرداری خلافی مشاهده شود بلافاصله باید ورود پیدا کند.

نقشین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر ارومیه برای نظارت ابزارهای مختلفی دارد افزود:ما برای نظارت ابزارهای مختلفی داریم:یک بخش این نظارت گزارش های مردمی است و تلاش خواهیم کرد هر دوهفته یکبار به یکی از مناطق برویم و حتی ملاقات های مردمی هم داشته باشیم و اگر تخلفی مطرح شود بررسی خواهیم کرد.

وی گفت: ابزار بعدی گزارش های حسابرسی است و حسابرسان با مراجعه به شهرداری گزارش های ذیحسابی را به دقت می توانند بررسی کنند و در صورت مشاهده اختلاف و وضوح تخلف موضوع را بررسی کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:گزارش دیگراغلب اختلاف بین دستگاهها می تواند باشد که باید مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.