احمد نصرالهی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم استقبال از این ورزشکار بوکانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهامین با زدن 50 هزار و یک ضربه آپرکات در چهار ساعت، رکورد جهانی در زدن ضربه آپرکات را به نام خود ثبت کرد.
نصرالهی اضافه کرد: این ورزشکار ارزنده و با اخلاق بوکانی با حضور رئیس و اعضای کنفدراسیون جهانی ثبت رکوردهای رزمی جهان در استانبول ترکیه بدون تغذیه و استراحت این رکورد را ثبت کرد.
وی افزود: این ورزشکار پیش از این توانسته بود رکورد 24 هزار و 800 مشت را در مدت 2 ساعت و 18 دقیقه و 20 ثانیه ثبت کند و بر این اساس رکورد دار ضربه آپرکات ایران و آسیا بوده است.
وی با تاکید بر اینکه همه اطلاعات در مورد این رکورد در موسسه پژواک به عنوان مرجع ثبت این رکورد وجود دارد، افزود: این ورزشکار قصد دارد رکوردهای جهانی خود را در کتاب گینس هم ثبت کند.
به گزارش ایرنا 'حسین بهامین'، کیک بوکسینگ کار بوکانی اهل روستای 'داشبند' بوده و مدت 9 سال به صورت حرفه‌ای در این رشته ورزشی فعالیت کرده است.
وی توانسته در این مدت مقام قهرمانی 'سانشو' و 'رزم آوران' آذربایجان غربی، نایب قهرمان مسابقات فستیوال جهانی 2015 بانکوک تایلند، مدال طلای مسابقات اوراسیایی 2015 باکو آذربایجان و کمربند طلایی مسابقات 2016 دهلی نو هندوستان را به دست آورد.
شهرستان بوکان یکی از قطب های مهم رشته های رزمی در آذربایجان غربی است.
7510/3093/3072
**خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.