عبدالحسین علی اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار در صورت تخصیص در 100 طرح راهداری در شمال و جنوب آذربایجان غربی هزینه می شود.
وی اضافه کرد: جاده های ارومیه – تبریز، شاهین دژ به میاندوآب، بوکان و تکاب و جاده ارومیه - اشنویه از جمله مسیرهای ارتباطی هستند که با اعتبار اختصاصی امسال، لکه گیری و آسفالت ریزی می شوند.
وی اظهار کرد: علاوه بر آن، در حال حاضر 44 نقطه حادثه خیز در آذربایجان غربی وجود دارد که قصد داریم امسال و بهار سال آینده در زمینه بهبود وضعیت و پیشگیری از بروز تصادف در این نقاط اقدامات لازم را انجام دهیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین توسعه و تجهیز ساختمان های راهداری در شهرستان های مختلف در دستور کار برنامه های امسال قرار دارد.
علی اکبری با اشاره به وجود 12 هزار کیلومتر مسیر ارتباطی در آذربایجان غربی گفت: بخش عمده این مسیر را راه های روستایی و جاده های اصلی تشکیل می دهند که امیدواریم بتوانیم در زمینه بهبود وضعیت آنها، با اعتبارهای اختصاصی سالانه اقدامات لازم را انجام دهیم.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی بیش از 12 هزار کیلومتر جاده دارد که شامل هشت هزار و 500 کیلومتر جاده روستایی و سه هزار و 500 کیلومتر جاده اصلی، جاده فرعی، بزرگراه و آزادراه است.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.