سید محمد حسینی روز چهارشنبه در یادواره شهدای دانشجوی آذربایجان غربی با بیان اینکه راهی جز استقامت در برابر ظالمان وجود ندارد، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم برای کسانی که استقامت را پیشه کرده اند، بشارت پیروزی داده است.
وی با تاکید بر اینکه در مقابل دشمنان نباید موضع ضعف داشت، افزود: اندیشه مقاومت، اسلام را در برابر خطرات بیمه می کند.
وی با بیان اینکه دشمنان درصدد تربیت نیروهایی با ظاهر اسلام و باطن شیطانی هستند، گفت: استکبار جهانی همچنان با اختلاف افکنی میان امت اسلامی سعی در اجرای برنامه های پلید خود در خاورمیانه دارد.
حسینی در رابطه با عملکرد موفق نیروهای مقاومت در برابر دست نشانده های استکبار جهانی در خاورمیانه، اظهار کرد: تروریست ها و حامیان آنان 6 هزار نیروی انتحاری تربیت کردند اما جمهوری اسلامی ایران آنان را وادار به عقب نشینی کرد و این صلابت و عزت ایران اسلامی در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بدست آمده است.
وی همچنین در رابطه با نقش عربستان در ثبات زدایی در منطقه، گفت: آل سعود در جدیدترین طرح خود به دنبال آشوب در لبنان بود که با هوشیاری نیروهای حزب الله خنثی شد.
رئیس هیات امنای موسسه یادمان ولایت با اشاره به درخواست کشورهای غربی از ایران مبنی بر محدود کردن برنامه های موشکی، افزود: وقتی کشورهای همسایه ما توسط غربی ها تا دندان مسلح می شوند، چگونه انتظار دارند تا قدرت دفاعی خود را محدود کنیم؟
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: برای ظهور حضرت حجت (عج) باید زمینه سازی شود و زنده نگه داشتن یاد شهدا زمینه چینی برای ظهور به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، یادواره شهدای دانشجوی آذربایجان غربی صبح امروز در سالن شهید چمران دانشگاه ارومیه برگزار شد و بعد از ظهر امروز نیز در محل سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ادامه می یابد.
در این همایش مقالات منتخب ارائه شد و در پایان از سه مقاله برتر تجلیل به عمل آمد.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.