نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان خدمت به مردم را اولویت خود قرار دهند.

  به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، محمد وحدتی در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان بستان آباد با قدردانی از زحمات بدرشکوهی در این شهرستان به عنوان فرمانداری زحمتکش و پرتلاش گفت: آقای بدرشکوهی در طول حدود یک سال فعالیت خود در این شهرستان، اقدمات بسیار خوبی در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... انجام داده و برای ایشان در هر جایگاهی که باشند آرزوی توفیق دارم.

  وی با اشاره به خصومت دیرینه استکبار و امپریالیسم جهانی با جمهوری اسلامی ایران و اسلام افزود: حضور و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب و وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی، دو مولفه ای هستند که در خنثی سازی توطئه های دشمنان نقشی اساسی دارند.

  وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه این دو مولفه روز به روز به آرمان‌های خود نزدیک و نزدیک تر می‌شود.

  نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: حضور دولتی اسلامی و خدوم در راس کار، مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلگرم تر کرده است و مسئولان نیز باید از این فرصت استفاده کرده و خدمت بیش از پیش و بی منت به مردم را در راس اولویت های خود قرار دهند.

وحدتی در بخشی از سخنان خود با قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر جبارزاده در رسیدگی ویژه به شهرستان بستان آباد گفت: به عنوان مثال در حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان، انقلاب شده است و وزارت راه و شهرسازی پروژه های بسیار خوبی را آغاز کرده است.

پیگیری احداث میدان میوه و تره بار در بستان آباد، احداث منطقه ویژه اقتصادی، تخصیص 150 میلیارد ریال اعتبار به سد کلقان، تخصیص اعتبار برای احداث ساختمان جدید فرمانداری بستان آباد و... از مهم ترین خواسته های نماینده مردم بستان آباد از مدیریت ارشد استان بود.
 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.