رئیس هلال احمر ماکو گفت: بیش از 800 میلیون تومان کمک غیر نقدی به زلزله زدگان غرب کشور از ماکو ارسال شده است.
سجاد اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کمکهای غیر نقدی مردمی در دومین مرحله به زلزله‌زدگان غرب کشور امروز ارسال شد، تصریح کرد:  بیش از 35 قلم وسایل گرمایشی از قبیل پتو و لباس گرم همچنین بیش از 60 قلم وسایل بهداشتیو آب معدنی در مرحله دوم جمع آوری و ارسال شد.
رئیس جمعیت هلال احمر ماکو در ادامه ارزش ریالی اقلام جمع آوری شده را 220 میلیون تومان عنوان کرد.
وی بر تلاش شبانه روزی جمعیت هلال احمر ماکو در جهت جمع آوری کمک های مردمی این شهرستان اشاره کرد و افزود: در طول 6 شبانه روز گذشته در 5 پایگاه ثابت جمعیت هلال احمر ماکو اعضای این جمعیت سعی کردند کمکهای مردم را به واسطه هلال احمر به دست زلزله زده ها برسانند که تا به الان بسیار نقش چشمگیری داشته اند.
وی در پایان با اشاره به اینکه امید داریم مرحله سوم کمک های مردمی را با همکاری خیرین نودوست شهرستان جمع اوری و ارسال شود افزود: تا به این لحظه کمک های غیرنقدی ارسالی مردم برای مردم کرمانشاه به ارزشی بالغ بر 800 میلیون تومان رسیده است.
اسماعیل زاده گفت: گروهی از نیروهای هنگ مرزی شهرستان ماکو در مرحله دوم ارسال محموله کمک های بشردوستانه در ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو حضور یافتند و در چینش، دسته بندی و انتقال اقلام ارسالی به کامیون ها کمک کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.