محمد حضرت پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام شامل نان، آب معدنی و بهداشتی، انواع مختلف مواد غذایی، پتو و انواع میوه بوده و با همراهی شهروندان جمع آوری شده است.
وی اضافه کرد: نخستین محموله پس از بارگیری در ارومیه با 20 دستگاه کامیون، سه شنبه شب به مقصد شهرهای ازگله و دالاهو در استان کرمانشاه ارسال شد.
وی اظهار کرد: روند جمع آوری این اقلام تا پنجشنبه شب نیز ادامه دارد و افرادی که تمایل داشته باشند در این کار خیر سهیم شوند، می توانند اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را در اختیار پایگاه های شهرداری ارومیه، اتوبوس های درون شهری و شهرداری های پنجگانه قرار دهند.
شهردار ارومیه ادامه داد: این میزان جمع آوری کمک در یک روز کم سابقه است و مردم ارومیه نشان دادند که فرهنگ بالایی در نوع دوستی دارند و همواره در کارهای خیر پیشقدم هستند.
به گزارش ایرنا، بر اثر زمین لرزه 7.2 ریشتری 21 آبان سال جاری در مرز ایران و عراق در امتداد استان کرمانشاه، حدود 500 نفر از هموطنان در این این جان خود را از دست داده اند و هزاران نفر نیز زخمی شده اند.
پس از اعلام نهادهای امدادی برای دریافت کمک های مردمی، مردم آذربایجان غربی نیز همزمان با سراسر کشور برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، اقلام ضروری را به نهادهای جمع آوری کننده تحویل داده اند.
8137/3072
** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.