نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:شاه کلید پیروزی جامعه پیروی از رهبری است.

به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی حجت السلام سید مهدی قریشی در ششمین کنگره یادمان شعر ولایت گفت:امروزه شاه کلید پیروزی جامعه پیروی از رهبری است و مردم بایدرهبرجامعه رابشناسند و از ایشان اطاعت کنند.

وی با بیان اینکه مسئله ولایت ورهبری دردین و ادیان مختلف الهی اهمیت بالایی دارد اظهار کرد: چنانچه رهبر جامعه عادل باشد جامعه به مسیر درست حرکت میکند و گررهبر جامعه جاهل باشد چون مسیر جامعه باطل است جامعه به ساحل نجات نمیرسد.

حجت الاسلام قریشی برلزوم اطاعت از ولی فقیه تاکید کرد و افزود: اگر جماعت از ولی امر و امام عادل اطاعت نکنندهرچند امام معصومی مثل علی (ع) حاکم و رهبر باشد آن جامعه باز به ساحل نجات نمی رسد.

نماینده ولی فقیه در اذربایجان غربی تصریح کرد: مسئله ولایت اصل است همه باید از رهبری اطاعت کنندو اگر جمع کثیری از رهبری اطاعت نکنند اینده روشنی نخواهند داشت همانند زمان امیرالمومنین که بیعت خود را با علی (ع) شکستند و گمراه شدند.

حجت السلام محمدباقر کریمی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این کنگره، شعر ولایت را نشانه عشق به ولایت ورهبری دانست و گفت:امسال ۳۴۲ اثر از۸ استان در دوبخش سروده در وصف ولایت و رهبری و درباره ایثار و شهادت دفاع مقدس به زبان ترکی به دبیرخانه کنگره ارسال شد که درمقایسه با سال گذشته شاهد افزایش۶۰درصدی اثار هستیم.

وی با تاکید بر اینکه قدرت فعلی کشور را مدیون درایت و اقتدار رهبری هستیم افزود: امسال که بحث توطئه وتضعیف سپاه توسط دشمن مطرح شدمردم نشان دادن درسایه انقلاب ورهبری ازنیروهای نظامی وامنیتی کشوردفاع میکنند که این حمایت نیز مرهون قدرتمندی رهبری انقلاب است.

به گزارش ایسنا؛ در ادامه برنامه نفرات برگزیده در دوبخش اصلی( ولایت ورهبری) و بخش جنبی (ایثار وشهادت، دفاع مقدس نماز، امر به معروف ونهی ازمنکر) با حضور مسؤولان استانی معرفی و تجلیل شدند.

وحید طلعت از ارومیه و عارف ساسانی از مراغه به طور مشترک به عنوان نفر اول، جمشید زرین از میاندوآب و مهناز ثامنی از تهران به طور مشترک به عنوان نفر دوم و ناصر دوستی و فرزانه نادی هر دو اهل زنجان به طور مشترک به عنوان نفر سوم بخش اصلی معرفی شدند.

در بخش جنبی غلام‌رضا دانش‌افروز از ارومیه و جعفر قاسمی از سلماس به عنوان نفرات اول و دوم این دوره از جشنواره برگزیده شدند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.