فرماندار پلدشت گفت: وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور این است که در گسترش و تقویت هرچه بیشتر مسئله کتاب و کتابخوانی اهتمام بورزند.

به گزارش ایلنا از پلدشت، اکبر عبدالله‌نژاد در جلسه‌ای که به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در محل فرمانداری برگزار شد ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه براثر زلزله شب گذشته گفت: علی‌رغم پیشرفت ابزار و روش‌های آموزشی و علمی در انتقال مطلب علمی، جایگاه و ارزش کتاب به‌عنوان مهمترین منبع علمی و ارتباطی در عصر حاضر حفظ شده است.

فرماندار پلدشت در ادامه با اذعان به این موضوع که آینده یک کشور به میزان مبادله اطلاعات بین نسل‌ها و از طریق مطالعه امکان‌پذیر است، اظهار داشت: وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور این است که در گسترش و تقویت هرچه بیشتر مسئله کتاب و کتابخوانی اهتمام بورزند.

عبدالله‌نژاد در پایان افزایش آگاهی،تقویت حافظه،بهبود مهارت نوشتن و آرامش خاطر را از فواید مطالعه کتاب عنوان کرد و از تمامی دستگاه های فرهنگی شهرستان خواست فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی را در جامعه بویژه جوانان و دانش آموزان با اجرای برنامه های فرهنگی بسط و گسترش دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.