به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حسن محمودی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به راهنمایی بیش از ۲۶۶هزار مسافر در ایام نوروز امسال گفت: در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی امسال با مشارکت ۴۳۷ داوطلب مشارکت داشتند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در مسابقات امسال رفاقت مهر که در کرمان برگزار شد به رتبه برتر (اول) کشور دست یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی به برگزاری طرح شوق رویش در فصل تابستان اشاره و تصریح کرد: امسال ۱۷۷۳۲ شرکت کننده در شهرهای مختلف استان در این طرح شرکت داشتند ضمن اینکه ۲۳ مسابقه ورزشی با شرکت ۵۹۰ نفر در ۳ رشته ورزشی برگزار شد.

محمودی گفت: در طی یک سال گذشته ۳۳۸۸ داوطلب عضو جمعیت هلال احمر در شاخه های مختلف جذب شدند که بترتیب ۱۳۴۹ نفر در شاخه جوانان، ۶۷۷ نفر در شاخه دانشجویی، ۵۹۰ نفر در شاخه دانش آموزی، ۶۳۵ نفر در شاخه روستایی، ۱۳۰ نفر در شاخه غنچه های هلال احمر و ۷ نفر در شاخه طلاب هستند.

وی افزود: از برنامه های مهم پیش روی امسال آغاز و یا افتتاح عملیات اجرایی درمانگاه عمومی و مرکز جراحی محدود خوی، درمانگاه عمومی ماکو، درمانگاه عمومی پیرانشهر، درمانگاه تخصصی مهاباد خواهد بود.

محمودی به اهدای ۸۸۳۷واحد خون توسط اعضا و داوطلبین طی یک سال اشاره و اضافه کرد: ۳۳ پایگاه فعال در استان، ۳۳۲۱ خودروی امدادی و دستگاه به روز و ۸۳۷۲ نفر به روز عوامل امدادی در طرح ملی امداد و نجات استان طی یکسال فعالیت داشتند.

وی افزود: در طی یکسال گذشته همچنین، ۴۶۸۱۶ نفر دوره های آموزشی و برای ۵۱۲۵ نفر دوره های آموزشی تخصصی آموزش دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در پایان با رد نگاه حزبی و جناحی برای انتصابات یک سال اخیر جمعیت هلال احمر استان گفت: تمامی انتصاب‌ها بدون رویکرد حزبی و جناحی انجام شده و اگر کسی ادعا دارد شخصی به دلیل گرایشات سیاسی منسوب شده مدرک و مستندات ارائه کند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786702
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.