مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی: جست‌وجو در پی نوجوان ۱۲ ساله مفقودی سیل اشنویه همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا منطقه آربایجان غربی، نوجوان ۱۲ ساله اشنویه ای به یک‌باره با دوچرخه، خود را از جمعیتی که در حاشیه رودخانه "گادار" تماشاگر سیل بودند جدا کرد و به هوای اینکه خواهد توانست از روی پل عبور کند به دل سیل زد و چند ثانیه بعد موج‌های خروشان سیل این پسر نوجوان را در کام خود فرو برد.

جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی، از ساعات اولیه صبح ۲۵ فروردین نیروهای امدادی هلال‌احمر در محل حضورداشته و به‌محض وقوع این حادثه با تجهیزات خود اقدام به جست‌وجو و انجام عملیات نجات نمودند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از جزئیات این عملیات می‌گوید: پس از اطلاع مرکز کنترل عملیات استان از این حادثه، ۴۰ نفر از نجاتگران مجرب از تیم‌های واکنش سریع، آنست و سیلاب استان در قالب پنج تیم عملیاتی سریعاً به محل اعزام‌شده و شروع به عملیات جست‌وجو نمودند.

رئیس جمعیت هلال احمر اشنویه اظهار کرد: تا به امروز ۲۷ فروردین، این عملیات جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۲ ساله اشنویه‌ای که مهران توکلی نام دارد با تمامی تجهیزات و امکانات با یاری روستاییان و مردم شهرستان اشنویه ادامه یافته و هم چنان در حال انجام است.

وی افزود: به همت تیم‌های متخصص واکنش سریع، سیلاب و آنست هر دو طرف رودخانه "گادار" شهرستان اشنویه جست‌وجو شده و عملیات دشتبانی در پی پایین آمدن سطح آب همچنان ادامه دارد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.