رئیس جمعیت هلال احمر ماکو گفت: شهرستان ماکو میزبان مسابقات رفاقت مهر استانی می شود.

سجاد اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی،  با اشاره به اهداف اصلی برگزاری این دوره از مسابقات افزود: مسابقات با هدف ایجاد زمینه های دوستی دربین اعضا، پرورش روحیه تعامل و همکاری، شناخت و رشد استعداد های جوانان عضو جمعیت جوانان هلال احمر برگزار میگردد.

وی بر میزبانی شهرستان ماکو از مسابقات رفاقت مهر مرحله استانی تاکید و تصریح کرد: منطقه آزاد ماکو با وجود استعداد های بالقوه در تمامی زمینه ها سبب ساز این اتفاق بزرگ شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ماکو افزود: برای استقبال هرچه با شکوه تر و در شان میهمانان، تمهیداتی از سوی جمعیت هلال احمر ماکو با همکاری مسئولین شهرستانی در نظر گرفته شده است تا هیچ کم و کاستی از جمله اسکان و رفاه شرکت کنندگان نداشته باشیم.

وی، این گونه فعالیت ها را یک جرقه، برای بروز و شناسانده شدن پتانسیل های جوانان دانست و گفت: در سالیان گذشته شاهد به نمایش گذاشتن ظرفیتها و توانایی های جمعیت هلال احمر ماکو بودیم که این یکی از دلایل میزبانی این دوره از مسابقات از سوی جمعیت هلال احمر ماکو است.

اسماعیل زاده با اشاره به شرکت 200 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در مسابقات مهر امسال تصریح کرد: آمار قطعی از شرکت کنندگان هنوز اعلام نشده ولی پیش بینی های ما برای 200 نفر است.

وی بر تجمیع اماکن مسابقاتی، اسکان و غذاخوری در یک مکان، افزود: در گذشته شاهد آن بودیم که غذا خوری، خوابگاه و محل مسابقه در محل های مجزا بودند و این یک مشکل جدی بود و سبب ساز خسته شدن شرکت کنندگان میشد، ولی با برنامه ریزی های صورت گرفته، ما تمامی این احتیاجات را در یک مکان خاص متمرکز کرده ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به عناوین رشته های مسابقات افزود: مسابقات رفاقت مهر طبق روال همیشگی در قالب چهار مرحله برگزار میشوند که عبارت  از کمکهای اولیه، چادرزنی، حمل مصدوم و زبان انگلیسی هستند.

وی با اشاره به شرایط و چگونگی انتخاب تیم های اول و راهیابی به مراحل بعدی گفت: از هر آیتم تیم های با استعداد و مقام آوران، با انتخاب داوران متخصص به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

اسماعیل زاده، گروه سنی این مسابقات را 18 تا 29 سال عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، این دوره از مسابقات از تاریخ 5/5/96 در بخش خواهران آغاز و در تاریخ 7/5/96 پایان می یابد که در بخش آقایان نیز از تاریخ 8/5/96 آغاز و زمان اختتامیه آن نیز درتاریخ 10/5/96 با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و مسئولین منطقه ای برگزار خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.