به گزارش ایرنا، بیت الله پاشایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به توقیف یک دستگاه سواری پژو حامل کالاهای قاچاق افزود: ماموران انتظامی حین کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در ایستگاه ایست و بازرسی ائواوغلی خوی، این خودرو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.
وی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از پژو ادامه داد: در این بازرسی‌ها 141 ثوب البسه خارجی، 75 پودر سفیدکننده و 60 دستگاه لوازم برقی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال کشف شد.
وی با بیان اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف شد، ادامه داد: 2 نفر متهم مرتبط با این محموله دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
وی همچنین به توقیف خودرویی دیگر حامل مغز فندق قاچاق در خوی اشاره کرد و گفت: در ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی ماموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری مشکوک شده و پس از توقیف خودرو اقدام به بازرسی آن کردند.
پاشایی با اشاره به ارزش ریالی کالاهای کشف شده افزود: در بازرسی‌ از خودرو 440 کیلوگرم مغز فندق قاچاق کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظر کارشناسان امر 220 میلیون ریال است.
وی با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، بیان کرد: از آنجایی که برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی مبارزه با قاچاق یکی از مولفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی بوده از جمله اولویت‌های نیروی انتظامی مبارزه با این پدیده در کشور است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
7133/2093**خبر: سعید فرجی** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.