به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، هفته پنجم لیگ برتر والیبال با برد ارزشمند شهرداری ارومیه در اردکان همراه بود.

در این دیدار که در سالن آیت الله خاتمی اردکان و به قضاوت محمد شاهمیری برگزار شد تیم شهرداری ارومیه با حساب ۳ بر یک خاتم اردکان تیم سوم جدول را شکست دهد تا به جمع بالانشینان صعود کند.

اردکانی ها این دیدار را با ترکیب حسن صنوبر، محمد رضی، سعید شیرود، حسین امیری، علیرضا جلالی، رشید یوسفی و مجتبی یوسفی به عنوان لیبرو و تیم شهرداری ارومیه نیز با ترکیب حامد رضایی، جواد محمد نژادی، بهرام فرید، امید خداپرستی، علیرضا بهبودی، امین علوی و عبدالرضا علیزاده به عنوان لیبرو آغاز کردند.

در این مسابقه شهرداری ارومیه ست های اول، سوم و چهارم را با امتیازات ۲۵-۱۲، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۲۲ به سود خود به پایان رساند و تنها در ست دوم با حساب ۲۵-۲۰ به میزبانش واگذار کرد.

با این نتیجه تیم شهرداری ارومیه با ۳ برد و ۹ امتیاز و بدون احتساب نتیجه بازی شهرداری ورامین و شمس تهران به رده سوم صعود کرد و خاتم اردکان نیز با یک پله نزول در رده چهارم قرار گرفت.

شهرداری ارومیه سه شنبه هفته آینده در هفته ششم میزبان تیم صدرنشین بانک سرمایه خواهد بود و خاتم اردکان در آمل با کاله مازندران دیدار خواهد کرد.

همچنین تیم شهرداری جوان ارومیه در آغاز فصل جدید لیگ دسته اول والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ شهرداری قزوین را شکست داد و دیدار تیم های مقاومت مهاباد و ملوان تهران به دلیل برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای پیشمرگه کرد در شهرستان مهاباد لغو به زمان دیگری موکول شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 781279
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.