شهرداری تبریز در هفته پنجم لیگ برتر والیبال، میزبان سارویه ساری است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته پنجم لیگ برتر والیبال از فردا (چهارشنبه) با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، گنبد، یزد، کاشان، تبریز و اصفهان آغاز می شود که در یکی از دیدارها که بین تیم‌های بالای جدول برگزار می‌شود، شهرداری تبریز در خانه میزبان سارویه ساری است.
 
تبریزی‌ها در این فصل، پابه‌پای بانک سرمایه در لیگ پیش آمده‌اند و به همراه این تیم، تنها تیم‌های بدون شکست به حساب می‌آیند.
 
شهرداری تبریز در بازی هفته گذشته کم مانده بود مغلوب جوانی تیم شمس شود، اما توانست با استفاده از تجربه، در این دیدار نیز به پیروزی برسد.
 
سارویه هم با اینکه شروع خوبی داشته اما نبرد بسیار دشواری را در تبریز پشت سر خواهد گذاشت.
 
شهرداری تبریز با چهار برد و بدون باخت و ۱۰ امتیاز تیم دوم جدول است و ساروی هم با هفت امتیاز و کسب دو برد و دو شکست در رتبه چهارم قرار دارد.
 
برنام کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
بانک‌سرمایه - سایپا(ساعت ۱۵)
هاوش گنبد - پیکان تهران(ساعت ۱۶)
خاتم اردکان - شهرداری ارومیه(ساعت ۱۶)
رعد پدافند کاشان - کاله مازندران(ساعت ۱۶)
شهرداری تبریز - سارویه ساری(ساعت ۱۶)
شهرداری ورامین - شمس تهران(ساعت ۱۷:۳۰) Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.