سردار محمدتقی اوصانلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تسلط به منابع نفت و سرمایه منطقه از اهداف آمریکا و کشورهای غربی است و این کشور ها می خواهند دولت های منطقه نقش بانک را برای آنها بازی کنند تا هر وقت نیاز به پول داشته باشند به راحتی بتوانند به منابع مالی دسترسی پیدا کنند.
وی در خصوص توطئه های استکبار جهانی علیه سپاه پاسداران افزود: از روز اول آمریکا مخالف این نیروی عظیم پاسدار انقلاب اسلامی بوده و امروز نیز این مخالفت را با توطئه افکنی ابراز می دارد.
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران از اهداف خود شامل دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی، پاسداری از خون شهدا، اطاعت از رهبری و دفاع از مردم مظلوم دست بر نمی دارد و بر این اساس آمریکا همیشه مخالف و دشمن سپاه است.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: آمریکا بزرگترین تروریسم دولتی جهان است اما سپاه را متهم می کند در حالی که سپاهیان سرافراز انقلاب همواره در مقابل تروریست ها ایستاده و در این مسیر ایثار کرده اند.
به گزارش ایرنا، در ماه های گذشته دولت آمریکا با توطئه ای جدید قصد داشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سازمان های تروریستی قرار دهد.
3093/2093 ** خبر: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.