استاندار آذربایجان غربی برلزوم بهره مندی از ظرفیت های استانی در راستای حل مشکل بیکاری تحصیلکردهای استان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  محمد مهدی شهریاری در اجلاسیه پیشمرگان مسلمان کُرد با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه،  استاندار آذربایجان غربی و مسوولان ارشد استانی و منطقه ای در مهاباد برگزار شد  ضمن تقدیر از متولیان و برگزار کنندگان این اجلاسیه و کنگره 12 هزار شهید، مهاباد را شهری فرهنگی معرفی کرد و ضمن ابراز خوشحالی برای حضور در این شهر، از تلاش برای مدیریت صحیح منابع و استعدادهای استان برای بر طرف کردن مشکلات ازجمله حل مشکل بیکاری تحصیلکردگان استان خبر داد.

شهریاری افزود:جلب رضایت مراجعان و خدمت بهینه به مردم از برنامه های اصلی استانداری آذربایجان غربی خواهدبود.

وی یکی از مهمترین مشکلات استان را در بخش کشاورزی و رکود در صنایع عنوان کرد و افزود: علی رغم مشکلات عدیده ای که در استان با ان رو برو هستیم ظرفیت ها و استعدادهای فراوانی داریم که باید با مدیریت صحیح در راستای برطرف کردن موانع تولید و اشتغال از انها بهره بگیریم.

استاندارآذربایجان غربی با اشاره به اینکه جلب رضایت مردم وظیفه ما مسئولان در قبال خون شهداست اظهار کرد: از همه همکاران در مجموعه اداری درخواست دارم حل مشکلات مردمی و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه پیشمرگان مسلمان از جمله اولین کسانی بودند که در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادند اظهار کرد: مهاباد با ایثار و شجاعت های پیشمرگانه  خود نقش ارزنده ای در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشته است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.