محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در اجلاسیه شهدای پیشمرگ کرد مسلمان در مهاباد افزود: پیشمرگان مسلمان کرد و عشایر با مقاومت و ایستادگی در مقابل گروه های ضد انقلاب همراه با رزمندگان اسلام امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند.
وی اضافه کرد: پیشمرگان مسلمان کرد و عشایر همچنین از نخستین رزمندگانی بودند که در مقابل بیگانگان از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع کردند که باید قدردان این ایثار و جانفشانی آنان باشیم.
وی با تاکید بر اینکه باید در تمام ایام سال دین خود را به شهدا ادا کنیم، اظهار کرد: امروزه تلاش در راه جلب رضایت مردم از نظام و حل مشکلات کشور تداوم راه شهدا محسوب می شود.
استاندار آذربایجان غربی افزود: رضایت مردم از نظام و دولت مهمترین اصل در دفاع و پاسداری از خون شهداست.
شهریاری اظهار امیدواری کرد که با افزایش خدمات رسانی به مردم و تلاش در مسیر حل مشکلات کشور قدردان خون شهدا و پیشمرگان مسلمان کرد باشیم.
وی ادامه داد: برنامه ما جلب رضایت مردم و تلاش برای حل مشکلات استان از مسیر جذب سرمایه گذاری خارجی است و امیدواریم با همراهی همه مسئولان و دست اندرکاران و مشارکت مردم به این مهم دست یابیم.
به گزارش ایرنا، کنگره ملی سرداران و 12 هزار شهید آذربایجان غربی با اجلاسیه پیشمرگان کرد مسلمان در مهاباد آغاز به کار کرد.
اجلاسیه شهدای دانش آموز، ایثارگران، روحانیون اهل سنت و تشیع و بانوان از جمله دیگر اجلاسیه های این کنگره است.
21 کمیته استانی برای برگزاری این کنگره تشکیل شده و رئیس برگزاری کنگره استاندار، رئیس هیات امنا نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و دبیرکل این کنگره فرمانده سپاه شهدای استان است.
حدود 100 جلسه هماهنگی استانی برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده است.
برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری با 80 غرفه در کنار تالار 6 هزار نفری ارومیه با موضوع های دفاع مقدس، تصاویر شهدا به صورت سه بعدی و المان، ماکت های عملیات های مختلف، صحنه های جنگ تحمیلی، ادوات جنگی، تصاویر عملیات مبارزه با ضد انقلاب و معاندان نظام، شهدای ترور و مدافعان حرم، برگزاری تئاتر خیابانی و سرود از جمله بخش های مختلف این کنگره است.
3093/2093 ** خبر: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.