مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: درحال حاضر بالغ بر ۴۱۷ باب فروشندگی شهری و روستایی وظیفه توزیع سهمیه مشترکین نفت سفید را جمعا به تعداد ۱۳۵ هزار خانوار شهری و روستایی بعهده دارند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، احمد مجرد در بازدید از ناحیه و انبار نفت خوی از توزیع بیش از ۱۴۰ میلیون لیتر سوخت زمستانی از ابتدای سال تا پایان مهرماه سالجاری در سطح مرکز و شهرهای شمالی آذربایجان غربی خبر داد و خاطرنشان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان توزیع نفت سفید ۱۴ درصد رشد داشته است.

وی وضعیت سوخت رسانی سوخت زمستانی را از ابتدای سال تا کنون مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با همت شبانه روزی کارکنان عملیاتی انبارهای نفت منطقه مشکلی در فرایند سوخت رسانی نداریم و مردم نگران نباشند.

وی  تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۴۱۷ باب فروشندگی شهری و روستایی وظیفه توزیع سهمیه مشترکین نفت سفید را جمعا به تعداد ۱۳۵ هزار خانوار شهری و روستایی بعهده دارند.

مجرد به بازدید و نظارت مستمر معاونت فنی و عملیاتی منطقه تاکید و گفت: مهندسان ناحیه خوی باید روزانه از پروژه ها بازدید کرده و گزارش فنی خود را به منطقه ارسال کنند.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.