احمد مجرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درحال حاضر 417 باب فروشندگی شهری و روستایی، وظیفه توزیع سهمیه مشترکان نفت سفید را در این منطقه برعهده دارند.
وی اضافه کرد: 135 هزار خانوار در مناطق شمالی آذربایجان غربی شامل شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، ماکو، اشنویه، چالدران، چایپاره، شوط و پلدشت مشترکان نفت سفید هستند.
وی از توزیع 140 میلیون لیتر نفت سفید در هفت ماه نخست امسال در منطقه شمال آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: این میزان 14 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته 123 میلیون لیتر نفت سفید توزیع شده بود.
مجرد با اشاره به پیش بینی هوای سرد در پنج ماه آینده در آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر نیز انبارهای نفت این منطقه در ظرفیت کامل قرار دارد و مشترکان در این خصوص نگران نباشند.
به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق 37 گانه کشور و 2 گانه آذربایجان غربی است؛ این منطقه شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی 250 کیلومتر است.
در این منطقه نفتی سه انبار نفت، 2 مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره سازی 154 میلیون لیتر فرآورده های نفتی فعالیت می کند.
هوای آذربایجان غربی در هفته های گذشته و از اوایل پاییز امسال، سرد همراه با باد، تندباد و بارش های پراکنده بود و طبق پیش بینی ها تا پایان فصل زمستان امسال نیز هوای این استان سرد خواهد بود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** تنظیم کننده: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.