مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه گیلان میانگین مصرف روزانه انواع فرآورده‌های نفتی را چهارمیلیون و ۳۱۶ هزار لیتر عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه گیلان گفت: طی هفت ماه سال جاری ۱۹ میلیون و ۹۴ هزار لیتر نفت سفید توزیع شده که این مقدار نسبت به سال گذشته  ۳۵ درصد کاهش داشته است و کم شدن تعداد خانوارهای نفت سوز و توسعه شبکه گازرسانی از دلایل کاهش مصرف نفت سفید است. 

مدیر منطقه گیلان با بیان اینکه طی هفت ماه سال جاری ۲۲۹ میلیون و ۷۱۹ هزار لیتر نفتگاز غیر نیروگاهی به مصرف رسیده است افزود:  این مقدار با کاهش چهاردرصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد توانسته ایم در بخش نفتگاز غیرنیروگاهی رشد مصرف را مدیریت کنیم .

وی همچنین از کاهش مصرف گاز مایع در استان خبر داد و گفت : طی هفت ماه سال جاری ۳۰ هزار و ۷۹۹ تن گازمایع در استان توزیع شده که مصرف این مقدار  گاز مایع نسبت سال گذشته ۱۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد . 

مدیر منطقه گیلان همچنین اضافه کرد :  طی هفت ماه سال جاری مجموعا  ۲۳۹ میلیون ۶۶۳ هزار لیتر نفتگاز نیروگاهی در استان توزیع شده است که از این مقدار ۱۵۲  میلیون و ۱۳۰ هزار لیتر مربوط به نیروگاه رشت ، ۶۶ میلیون و ۸۷۸  هزار لیتر مربوط به  نیروگاه پره سر و ۲۰ میلیون و ۶۵۵ هزار لیتر به نیروگاه لوشان اختصاص دارد . 

وی همچنین در راستای ذخیره سازی سوخت دوم نیروگاههای استان گفت :  ارسال روزانه نفتگاز نیروگاهی طی هفت ماه سالجاری یک میلیون و ۱۱۰ هزار لیتر است که این مقدار نسبت به سال قبل ۱۳۴/۱۰ درصد رشد داشته است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.