ساناز باغخانی بامداد یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وقفه روز شنبه در بارگیری نفتکش ها موجب شد که سوخت مورد نیاز مجاری عرضه به موقع تامین نشود اما در حال حاضر مشکلی برای عرضه سوخت در منطقه کرمان وجود ندارد.
وی تصریح کرد: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان با نفتکش هایی که از بارگیری فراورده های نفتی سرباز زده بودند توافق کرده است و مطالبات این نفت کش ها بررسی می شود.
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان گفت: این شرکت قویا شایعه همکاری نکردن مالکان مجاری عرضه فراورده های نفتی در کرمان را رد می کند و مسئولان جایگاه های عرضه سوخت کمال همکاری را با این شرکت داشته اند و در سوخت رسانی کوتاهی نکردند.
وی افزود: تمامی فرآورده های نفتی ازجمله بنزین سوپر، بنزین معمولی، نفت گاز، نفت کوره، نفت سفید و گاز مایع در انبارهای این شرکت موجود است و برای تامین این فراورده ها در کل استان کرمان با هیچ محدودیتی مواجه نیستیم.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان، با بهره گیری از توان 9 ناحیه، چهار انبار تدارکاتی و چهار مرکز سوختگیری وظیفه تامین و توزیع فرآورده های نفتی در جنوب شرق ایران را بر عهده دارد.
از صبح روز شنبه تعدادی از نفتکش های شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان به علت برخی مشکلات صنفی از بارگیری خودداری کردند لذا سوخت به موقع به جایگاه های عرضه فراورده های نفتی نرسید که این مشکل به موقع رفع شد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار : بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.