به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد قسیم عثمانی روز شنبه در جلسه شورای اداری بوکان گفت: یاوه گوی های ترامپ علیه ایران خدمت بزرگی به نظام جمهوری اسلامی بود چون تمام جهان ماهیت و ذات کشور آمریکا را شناختند.
وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا علاوه بر زیر سئوال بردن حیثیت بین‌المللی دولت ایالات متحده، در حال بی اعتبار کردن کامل نهادها و سازمان‌های بین‌المللی است.
عثمانی در خصوص سخنان ترامپ ضد سپاه پاسداران اظهار کرد: این یاوه گویی ترامپ ضد سپاه باعث محبوبیت بیشتر این نیروی مردمی شد و این موضوع باعث شد تا همه جناح های سیاسی داخلی کشور از سپاه پاسداران حمایت جدی داشته باشند.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدای فراوانی در مبارزه با تروریسم تقدیم کرده و خود قربانی تروریسم است.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا دنبال سیاست های خود در سطح جهان است، اظهار کرد: استکبار جهانی برای اجرای اهداف خود در کشورهای اروپایی در حال از بین بردن مرزهاست ولی در منطقه خاورمیانه تجزیه طلبی و کوچک کردن کشورها را دنبال می کند.
وی اضافه کرد: آمریکا در میان کشورهای منطقه دنبال فروش اسلحه های خود بوده و با به وجود آوردن طالبان و داعش دنبال فعال کردن کارخانه های اسلحه سازی است.
عثمانی گفت: نقشه آمریکا در خاورمیانه کوچک سازی کشورها بوده تا این کشورها از لحاظ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ضعیف باشند.
وی همچنین در خصوص اقلیم کردستان عراق، اظهار کرد: فرصت طلایی که برای این منطقه به وجود آمده بود تا پیشرفت و ترقی کنند با نقشه شوم صهیونیست ها به تهدید جدی مردم کرد عراق تبدیل شد .
این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین نظارت جدی مسئولان به فضای مجازی را خواستار شد.

** 27 هکتار از شهر بوکان جزو سکونتگاه های غیر رسمی است
به گفته فرماندار بوکان 27 هکتار از اراضی شهر بوکان جزو سکونتگاه های غیررسمی است و 35 هزار نفر از اهالی ساکن در این سکونتگاه ها نیاز به حمایت دارند.
جمال خسروی با تاکید بر ارایه خدمات بیشتر به روستائیان این شهرستان، اظهار کرد: برای اینکه خدمات بهتری در اختیار روستائیان قرار بگیرد امسال مجوز صدور 13دهیاری جدید صادر شده است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از خدمات 30ساله سرهنگ مقصود وکیلی، جانشین فرمانده سپاه بوکان که به درجه بازنشستگی نائل شده است، تقدیر شد؛ این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093
**خبرنگار: محمد ادیب ** تنظیم کننده: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.