رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در نیمه نخست امسال میزان بازرسی از نانوایی‌های شهرستان مهاباد 48 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، صادق قادری در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهاباد که در محل سالن جلسات فرمانداری و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد اظهار کرد: در نیمه نخست امسال بازرسی از نانوایی های سطح شهرستان مهاباد، نسبت به 6 ماهه سال گذشته 48 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: با وجود افزایش بازرسی ها میزان تخلفات و پرونده‌های تعزیراتی 8 درصد و شکایت های مردمی از طریق سامانه 124 ستاد خبری نیز به میزان 33 درصد کاهش یافته است.

قادری تصریح کرد: این موضوع حاصل حضور مستمر بازرسان در سطح واحدهای نانوایی و رقابت واحدهای صنفی به منظور عرضه نان با کیفیت به مردم است.

قاسم امینی مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان مهاباد نیز در این جلسه به موارد بهداشتی و سلامتی در نانوایی‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه موارد نگران کننده‌ای در بازرسی‌ها مشاهده نشده اما در بیشتر نانوایی‌های این شهرستان میزان نمک مورد استفاده در پخت نان از میانگین استاندارد بالاتر بوده که با تجهیز بازرسی به دستگاه‌های شورسنجی و کنترل، درصدد کاهش میزان نمک در پخت نان هستیم.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.