** پلمب 91 مرکز عرضه فرآورده خام دامی در آذربایجان غربی
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: بازدید و نظارت مستمر اداره کل دامپزشکی استان بر مراکز مختلف تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی منجر به تعطیلی 91 مرکز عرضه فرآورده های خام دامی شد.

** فعالیت بیش از یکهزار امدادگر در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت یکهزارو 280 امدادگر در سطح استان گفت: 350 نفر از امدادگران زن و 930 نفر از آنان مرد هستند و در آمادگی کامل به سر می برند.

** تداوم قعرنشینی تیم والیبال شهرداری ارومیه با وجود پیروزی در مقابل سارویه ساری
تیم والیبال شهرداری ارومیه در سومین دیدار خود در لیگ برتر میهمان تیم والیبال سارویه ساری بود که در پایان با نتیجه سه بر 2 به پیروزی رسید تا کمی از مشکلات خود را در این لیگ سامان ببخشد و چشم به بازی های آینده داشته باشد.

** عشایر آذربایجان غربی بیش از 500 میلیارد ریال متضرر شدند
مدیرکل امور عشایر آذربایجان غربی گفت: امسال عشایر این استان به دلیل خشکسالی های اخیر در بخش کشاورزی حدود 200 میلیارد ریال و در بخش بهره مندی از علوفه مرتع حدود 360 میلیارد ریال متضرر شده اند.

** جذب 50 میلیون دلار سرمایه خارجی نقدی در آذربایجان غربی
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی با بیان اینکه فرآیند جلب با جذب سرمایه گذاری متفاوت است، گفت: یک میلیارد و 26 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در این استان جلب و امسال 50 میلیون دلار از این میزان جذب شده است.

** 70 درصد دانش آموزان آذربایجان غربی در المپیادهای ورزشی مدرسه شرکت می کنند
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مشارکت حداقل 30 درصد دانش آموزان در چهارمین دوره از المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: حدود 70 درصد دانش آموزان این استان در المپیادهای ورزشی مدرسه شرکت می کنند.
8135/ 3072
خبرنگار: شهین بیدادرس انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.