معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: برای مقابله با اعتیاد و مواد مخدر باید اقدامات ویژه و فوق العاده انجام گیرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، علیرضا رادفر  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با موضوع مبارزه با مواد مخدر گفت: برای مبارزه و مقابله با آسیب های اجتماعی بویژه بحث اعتیاد و مواد مخدر، صرفا کارهای عادی و روتین کافی نیست، بلکه در این راستا بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، دستگاههای ذیربط باید اقدامات ویژه و فوق العاده انجام دهند.

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید در رابطه با موضوع مقابله با اعتیاد در جامعه، احساس مسئولیت و اهتمام ویژه داشته باشند، چرا که در عین اینکه یک وظیفه و تکلیف است، بلکه باید بدانیم که ممکن است فرزندان خود ما نیز در معرض این نوع آسیب ها قرار گیرند.

رادفر با تاکید بر لزوم استمرار آموزش ها در راستای آگاه سازی جامعه و خانواده ها از مضرات اعتیاد و آسیب های اجتماعی، افزود: در استان، اقدامات بسیار خوبی در خصوص آموزش افراد و خانواده ها در زمینه پیشگیری از اعتیاد انجام گرفته و بر اساس گزارش های واصله تاکنون، 498 هزار نفر در استان تحت آموزش قرار گرفته اند که این آمار بسیار خوب است اما باید تاثیر آموزش های ارائه شده نیز مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد.

معاون سیاسی استاندارآذربایجان غربی در رابطه با اجرای طرح شیوع شناسی اعتیاد در استان نیز گفت: این طرح در محیط های دانشجویی، کارگری و دانش آموزی در استان اجرا شده که خوشبختانه آمارها و نتایج بدست آمده رضایت بخش است اما نباید به آن بعنوان یک نقطه مطلوب نگاه کنیم بلکه باید با تمام توان و تلاش در راستای پیشگیری از شیوع اعتیاد در محیط های مختلف جلوگیری کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.