به گزارش ایرنا این تعداد صبح روز دوشنبه با در دست داشتن پلاکاردی با مضمون ' ما آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی مشمولان تبصره 10 ماده 17، خواستار اجرای قانون هستیم' رسیدگی مسئولان را خواستار شدند و سیدهادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در میان آنان حضور یافت.
وی با بیان اینکه بخشنامه های مربوط به مصوبه استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی هنوز ابلاغ نشده است، گفت: این مصوبه در کمیسیون آموزش در حال نهایی شدن است.
وی همچنین از این آموزشیاران نهضت سواد آموزی خواست تا مطالبه های خود را از طریق مدیرکل آموزش و پرورش این استان پیگیری کنند.
بهادری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نیز گفت: معلمان نهضت سواد آموزی قراردادی با دولت ندارند و آزادانه اقدام به جذب دانش آموز و تشکیل کلاس کرده اند.
وی اضافه کرد: از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواستم تا نامه ای به وزارت آموزش و پرورش بنویسند و رونوشت آن را جهت پیگیری به نمایندگان مجلس ارسال کند.
به گفته وی نظیر این تجمع ها دیروز و روزهای قبل در استان های دیگر نیز صورت گرفته است اما آموزشیاران باید تا زمان اصلاح و ابلاغ قانون منتظر بمانند.
8135 /6009/3072
** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.