به گزارش ایرنا، تجمع کنندگان پس از اقامه نماز ظهر از مقابل مسجد دانشگاه ارومیه به سمت سلف مرکزی این دانشگاه پیاده روی کردند و نمایندگان تشکل های دانشجویی بیانیه ای در پاسخ به سخنان ترامپ قرائت کردند.
معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه نیز طی سخنانی در این تجمع اظهار کرد: اعتراض های دانشجویی بیانگر بیداری جنبش های دانشجویی برای حفاظت ار آرمان های انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام ناصر امامی اظهارات ترامپ را رسواکننده دانست و افزود: امروز همه جهانیان به این باور رسیده اند که رئیس جمهوری آمریکا فردی بیسواد و بدون بینش سیاسی است.
وی دانشگاه را خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: دانشگاه سنگر انقلاب اسلامی در مقابل یاوه گویان و استکبار جهانی است.
به گزارش ایرنا ترامپ شامگاه جمعه در یک سخنرانی مملو از تنفر و خشونت، سیاست جدید خود را در برابر ایران اعلام کرد و وجود مردم سالاری را در ایران زیر سوال برد.
عجیب آنکه او بطوری بی‌سابقه‌ 'ملت ایران' را تروریست خواند و با تحریف نام 'خلیج‌فارس'، که حتی با مواضع رسمی پیوسته‌ی دولت و ارتش آمریکا در تضاد است، خصومت خود را با ایران و تاریخ باشکوه آن نشان داد.
ترامپ در شرایطی چنین اظهارات تنفرآمیزی به زبان آورد که محبوبیت او فقط پس از ٩ ماه به کمترین درصد رسیده و در واقع او ضعیف‌ترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکاست.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 15 هزار و 196 دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه ارومیه مشغول به تحصیل هستند.
3214/3072
**خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.