به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، همایون هاشمی رئیس مجمع نمایندگان استان در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید استان گفت: تغییر و تحولات برای پویایی سیستم های مدیریتی لازم است و امروز شهریاری به‌عنوان یک چهره نام آشنا و آگاه به ساختار حساس و ژئوپلتیک آذربایجان غربی، جایگزین سعادت به‌عنوان یک استاندار آزموده و با تجربه می شود.
وی افزود: باید انتخاب استاندار جدید را به فال نیک بگیریم و مدیران استان باید با تمام ظرفیت ها، وی را در راه توسعه و پیشرفت استان یاری و همراهی کنند.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی تصریح کرد: استان از لحاظ داشتن منابع جزو استان های غنی کشور است طوریکه در جنوب استان به اندازه کل کشور منابع طلا و مس وجود دارد و دشت های مهاباد و میاندوآب و ... و شمال استان وضعیت بسیار مناسبی برای کشاورزی دارند و با این وضعیت بتوانیم تمام تلاش و ظرفیت ها را برای توسعه استان به کار گیریم.
هاشمی گفت: عقب ماندگی استان در این مدت به‌دلیل بی توجهی مرکز و سوء مدیریت بوده و امیدواریم با انتخاب استاندار جدید جناب شهریاری، آذربایجان غربی در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارد.
وی اضافه کرد: دریاچه ارومیه به عنوان یکی از مناطق مهم استان اکنون وضعیت نگران کننده ای دارد و استاندار جدید باید نگاه جدی ای برای احیای آن داشته باشد زیرا دریاچه ارومیه مشکلی فراملی است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 765649
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.