** سرپرست وزارت علوم:
ارتقای کیفی مراکز دانشگاهی اولویت اصلی وزارت علوم در شرایط کنونی است
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام اینکه تعداد دانشجویان برخی از مراکز عالی آموزشی نسبت به 10 سال گذشته به یک چهارم کاهش یافته است، گفت: با توجه به این شرایط خبر گلنک زنی طرح های عمرانی دیگر چندان مهم نیست و ما به دنبال ارتقای کیفی مراکز آموزشی هستیم.

** سرپرست وزارت علوم: دانشجوی ستاره دار نداریم
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری با اشاره به تلاش دولت دوازدهم برای ایجاد فضای امیدبخش در دانشگاه ها گفت: امروز در وزارت علوم عنوانی به نام دانشجوی ستاره دار وجود ندارد.

** انتقال انرژی به مناطق مستعد و کم برخوردار مانعی مهم در مهاجرت به شهرهای بزرگ است
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه می توان با انتقال انرژی به مناطق مختلف کشور، زمینه توسعه متوازن را فراهم کرد، گفت: انتقال انرژی به مناطق مستعد و کم برخوردار مانعی مهم در مهاجرت به شهرهای بزرگ است که باید در این راستا قدم های بلندتری برداشته شود.

** خرید 5000 تن سیب زیردرختی از باغداران آذربایجان غربی
مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: از آغاز خرید تضمینی سیب، افزون بر پنج هزار تن سیب زیر درختی /صنعتی/ از باغداران استان خریداری شده است.

** تقدیم 763 شهید برای دفاع از کیان اسلامی افتخار عشایر در آذربایجان غربی است
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: عشایر این استان 763 شهید برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده اند که این امر نشان دهنده پایبندی این قشر به آرمان های این نظام مقدس است.

** پخش زنده مهمترین مانع پیش روی حرفه ای شدن تور دوچرخه سواری آذربایجان
مدیر سی و دومین مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با اشاره به قدمت 31 ساله این مسابقات گفت: این تور قابلیت ارتقا به سطح حرفه ای را دارد و مهمترین مانع پیش روی این امر، پخش زنده همه مسیر است.

** نماینده مجلس: اختصاص ردیف اعتباری ملی احداث بارگاه شمس را در خوی تسریع می بخشد
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اختصاص ردیف اعتباری ملی برای احداث بارگاه شمس در این شهر گفت: این امر می تواند در توجه ویژه به موضوع ساخت بارگاه و برگزاری هرچه بهتر همایش شمس تاثیرگذار باشد.

** ریل گذاری 95 درصد راه آهن نقده - ارومیه / 4 کیلومتر باقی مانده است
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: 70 کیلومتر از مسیر 74 کیلومتری راه آهن نقده – ارومیه انجام شده و تنها چهار کیلومتر دیگر از این مسیر باقی مانده است.

** اعزام سه نخبه مهارتی آذربایجان غربی در قالب تیم ایران به المپیاد بین المللی مهارت 2017
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: سه نخبه مهارتی استان در رشته های جواهرسازی، فناوری خودرو و کاشی کاری در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به المپیاد بین المللی مهارت در ابوظبی اعزام شدند تا از 22 مهرماه جاری در این رقابت ها به مصاف حریفان برود.
8135/ 2093
**خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.