محسن مددی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: المپیاد بین المللی مهارت در روزهای 14 تا 19 اکتبر / 22 تا 27 مهرماه جاری/ در شهر ابوظبی امارات برگزار می شود.
وی اضافه کرد: 34 نفر در رشته های مختلف از ایران در المپیاد ملی مهارت حضور دارند که از این تعداد سه نفر شامل امین هاشمی اخگر در رشته جواهر سازی، محمد امین حمیدی در رشته فناوری خودرو و داوود دودکانلوی میلان در رشته کاشی کاری از مهارت آموزان آذربایجان غربی هستند.
وی اظهار کرد: علاوه بر آنان، قاسم حمزه ‌نژاد و نظام دودکانلوی میلان به‌عنوان کارشناسان تیم، یوسف شیخ بگلو به‌عنوان مترجم و محسن مددی به‌عنوان ناظر مسابقات از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در ابوظبی حضور می یابند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی کمبودها در آموزش‌های فنی و حرفه ای و برنامه‌ریزی برای رفع آنها، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای بین جوانان و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت از اهداف برگزاری مسابقات ملی و بین المللی مهارت است.
به گزارش ایرنا، امسال هشت نخبه مهارتی از آذربایجان‌غربی به هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت راه یافته بودند که از این تعداد 3 نفر رتبه اول تا سوم این دوره از مسابقات را به‌دست آوردند و به مسابقات بین المللی ابوظبی اعزام شدند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.