به گزارش ایرنا دیدار هفته دوم تیم شهرداری ارومیه در لیگ سی و یکم والیبال مردان کشور جام شهید حججی روز چهارشنبه با حضور عاشقان والیبال در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزارشد که در پایان، تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر 2 مغلوب شمس کرج شد.
در آغاز ست اول شاگردان محمد وکیلی، بازی را طوفانی شروع کردند و توانستند ست اول را با نتیجه 29 بر 27 از آن خود کنند.
ست دوم درحالی ادامه یافت که بازیکنان تیم شهرداری ارومیه برای جبران ست اول و شمس کرج برای تداوم روند پیروزی در خانه حریف وارد میدان شدند و با وجود تلاش تیم شهرداری ارومیه برای برد این ست نیز، ست دوم با نتیجه 27 بر 25 به نفع تیم میهمان به پایان رسید.
ست سوم با تشویق‌های پر سروصدا و پی‌درپی هواداران همراه بود که با تکرار شعار ترکی'عیبی یوخ' /عیبی ندارد/ موجب کاهش تمرکز بازیکنان شمس شد و تیم والیبال شهرداری ارومیه این ست را با نتیجه 25 بر 15 از آن خود کرد.
با کشیده شدن بازی به ست چهارم، این تیم شهرداری ارومیه بود که انگار موتور محرکه اش در هوای سرد ارومیه گرم شد و توانست ست چهارم را با نتیجه 25 بر 16به پیروزی برسد و 2 تیم با تشویق های هواداران شهر عاشقان والیبال برای تعیین نتیجه بازی به ست پنجم بروند.
در ست پنجم هواداران ارومیه ای بازی را ایستاده دنبال کردند و بازیکنان شهرداری با بازی خوب اما نه چندان دلچسب، این ست را نیز با نتیجه 14 بر 16 واگذار کرد تا در بازی دوم لیگ با شکست روبرو شود.
به گزارش ایرنا بازی های هفته دوم لیگ سی و یکم با بازی های رعد پدافند کاشان در مقابل بانک سرمایه، سایپا تهران در مقابل شهرداری تبریز، خاتم اردکان در مقابل سارویه ساری، شهرداری ورامین در مقابل پیکان تهران دنبال شد.
تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه 26 مهر سال جاری با سارویه ساری دیدار می کند.
همچنین دیدار نخست رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور عصر یکشنبه 16 مهر سال جاری در شهرهای مختلف برگزار شد که در پایان تیم های خاتم اردکان، ایرانیان گنبد، بانک سرمایه، سایپا، عمران ساری و شهرداری تبریز به پیروزی رسیدند و تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران از جمله ناکامان این هفته بودند.
8135/ 2093
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: توحید محمودپور ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.