کتابخانه مدرسه فرهنگیان خیر بخش نالوس در شهر اشنویه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ،جواد زاهدی در مراسم افتتاح کتابخانه مدرسه فرهنگیان خیر بخش نالوس در شهر اشنویه  که هم زمان با هفته ملی کودک برگرار شد افزود: کانون استان با اهداء یک هزار جلد کتاب، کتابخانه مدرسه فرهنگیان خیر بخش نالوس در اشنویه را راه‌اندازی کرد.

وی با تاکید بر ضرورت دسترسی آسان تمام کودکان و نوجوانان به کتاب‌های کانون، گفت: تلاش می‌کنیم تمام دانش‌آموزان ، مخصوصا دانش‌آموزان روستایی کتاب‌های کانون را در مدرسه در اختیار داشته باشند.

زاهدی با اشاره به نقش تاثیرگزار کتاب‌های غیر درسی به عنوان مکمل کتاب‌های درسی خطاب به دانش‌آموزان افزود: غفلت از مطالعه کتاب‌های غیر درسی در واقع بی توجهی به زیربنای کتاب‌های درسی است چون، هر کتابی که به خانه می‌برید و یا مطالعه می‌کنید، دانشمندی است که به خدمت می‌گیرید.

اسعد خضری، فرماندار اشنویه نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید از این کتابخانه به صورت مطلوب استفاده کنند، اظهارکرد: کتاب و کتابخوانی از مهمترین اولویت های فرهنگی در یک جامعه بوده و توجه به تجهیز کتابخانه ها امری ضروری است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.