مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: بیش از 900 مددجو کمیته امداد استان از تسهیلات وام خوداشتغالی در سال جاری بهره مند شده اند.

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری 933 مددجوی کمیته امداد از تسهیلات خوداشتغالی به مبلغ 165 میلیارد و 108 میلیون ریال بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: از تسهیلات ذکرشده به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی، 49 میلیارد و 143 میلیون ریال از اعتبارات کمیته امداد و 115 میلیارد و 965 میلیون ریال از اعتبارات بانکی پرداخت شده است.

سهندی با اشاره به میزان اعتبارات بانکی جذب شده توسط کمیته امداد آذربایجان غربی تصریح کرد: طی دوماه گذشته 14 درصد از اعتبارات با همکاری بانک های عامل استان جذب شده که با تلاشها و حمایت مسئولین تا پایان سال کل مبلغ جذب می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح خود اشتغالی در 6 ماهه نخست سال جاری  بیان کرد: در 6 ماهه سال جاری، 933 طرح خود اشتغالی در استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سرانه وام خوداشتغالی در سال جاری نسبت به سال گذشته از 150 میلیون ریال به 200 میلیون ریال افزایش یافته است اظهار کرد: میزان اعتبارات بانکی سهم آذربایجان غربی دو برابر و اعتبارات امدادی 1.5 برابر افزایش یافته است.

سهندی گفت: 122 هزار و 130نفر مددجو در قالب 64 هزار و 281 خانوار تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی قراردارند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.