مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: مرحله اول جشن عاطفه ها بیش از دو میلیارد تومان توسط مردم خیر استان جمع آوری شده است.

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها در دومرحله که 23 شهریور آغاز شده و مرحله دوم نیز 19 مهرماه خواهد بود افزود: امسال با همت مردم نیکوکار استان در مرحله اول جشن عاطفه ها دو میلیارد و 100 میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند آذربایجان غربی جمع اوری شده است.

وی با اشاره به تعداد پایگاههای جمع اوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها در اذربایجان غربی اظهار کرد: امسال یک هزار و 500 پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی در قالب پایگاه های ثابت، سیارومراکز نیکوکاری در استان دایر بود که ۱۳۰ پایگاه در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها فعال است همچنین هزار و ۳۷۰ مدرسه نیز در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در نوزدهم مهر ماه برای جذب کمک‌های دانش‌آموزان با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان  همکاری می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با تاکید بر نقش دانش‌آموزان در برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن عاطفه‌ها گفت:در این زمینه ۲۵۰ هزار پاکت هدیه دراولین روزهای سال تحصیلی به منظور جمع آوری هدایای دانش‌آموزان به جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان توزیع  شده است.

سهندی با اشاره به عملکرد کمیته امداد آذربایجان غربی  طی سال گذشته تصریح کرد: یک میلیارد و 800 میلیون تومان با همت نیکوکاران استان جمع اوری شده که از این میزان 400 میلون تومان  کمک نقدی، 850 میلیون تومان کالا، 450 میلیون تومان از مراکز نیکوکاری و 200میلیون تومان  کمک مستقیم توسط خیرین به دانش اموزان نیازمند استان بوده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.